حجت‌الاسلام حسينيان در گفت‌وگو با رجانيوز:
موضع جبهه پايداري درباره ليست دادن در انتخابات/ مطالب منتشر شده از قول تقوي در مورد جلسه با گروه هفت كاملاً‌خلاف واقع است
 

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي به اظهارات يك عضو كميته موسوم به 8+7 عليه اين جبهه واكنش نشان داد.

حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان در پاسخ به اين سؤال خبرنگار رجانيوز مبني بر اينكه آيا جبهه پايداري انقلاب اسلامي در نظر دارد در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ليست ندهد، گفت: جبهه پايداري هيچ قولي يا تصميمي را بر ليست ندادن در انتخابات اعلام نكرده است.

وي ادامه داد: جبهه پايداري بر اساس تكليف عمل خواهد كرد و سخنگو دارد كه از دوستان تقاضا مي‌شود از قول جبهه اخبار غيرواقعي را نقل كنند.

عضو جبهه پايداري با يادآوري زمان زيادي كه تا انتخابات باقي مانده است، گفت: جبهه پايداري ان‌شاءالله بر اساس صف‌بندي و آرايش انتخابات تصميم مقتضي را در چارچوب مصالح نظام، اسلام، انقلاب و مردم خواهد گرفت، بنابراين، هر نوع خبر را در اين زمينه تكذيب مي‌كنم.

حسينيان در ادامه با بيان اينكه "برخي از خبرگزاري‌ها از قول حجت‌الاسلام تقوي مطالبي را در مورد جلسه جبهه پايداري با گروه هفت نفره (نظارت و داوري) منتشر كرده‌اند"، گفت: اين مطالب كاملاً‌ خلاف واقع هست و رفتار برخي از افراد در آن جلسه به‌قدري توهين‌آميز بود كه گروه هفت از اعضاي جبهه پايداري درخواست كرد كه جزئيات اين جلسه را منتشر نكند.

وي افزود: اما اكنون كه مطالب مخدوشي به‌عنوان محتواي جلسه از قول حجت‌الاسلام و المسلمين جناب آقاي تقوي منتشر شده، در فرصت مناسب ، جزئيات و محتواي اين جلسه را براي دوستان تشريح خواهيم كرد.

حجت‌الاسلام تقوي نماينده جامعه روحانيت مبارز در كميته هفت نفره نظارت و داوري شب گذشته در نشست ماهانه جامعه اسلامي مهندسين گفت: "هنگامی که جبهه پایداری بر مواضع خود ایستادگی کرد حسین فدایی و آیت الله عباس کعبی به نمایندگی از اعضای 8+7 با جبهه پایداری صحبت کردند اما مذاکرات به نتیجه نرسید." وي مدعي شد: "سپس آنها پیغام دادند ما برای گفتمانی فراتر از انتخابات آمده ایم و لیست جدا نخواهیم داد و با حرکت وحدت بخش شما هم مخالفت نخواهیم کرد. با این وجود اطلاع داریم که جبهه پایداری لیست جداگانه خواهد داد."

تقوي در بخش ديگري از اظهارات خود نيز جلسه اعضاي جبهه پايداري با گروه هفت را يادآوري كرده و اظهار داشت: "جبهه پایداری خواستار برگزاری جلسه ای با گروه 7 نفره شد. جبهه پایداری در این جلسه مطالب خود را مطرح کرد و جواب های بسیار خوبی نیز از جانب گروه7 نفره شنید، به آنها اعلام کردیم که دست شما را به گرمی می فشاریم اما آنها پیغام دادند ما بر شرایط خودمان هستیم و از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد"، وی همچنين گفت: "جبهه پایداری در این جلسات مطرح می کرد که ما حماسه 9 دی را بوجود آوردیم اما جواب جامعتین این بود که حماسه 9 دی در اثر تدابیر رهبر انقلاب در فتنه 88 و مدیریت ایشان پدید آمد و غلط است که جریانی این حماسه عظیم را مصادره کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : موضع جبهه پايداري, ليست دادن در انتخابات, حجت‌الاسلام حسينيان, اظهارات تقوی, ,